Informacje dotyczące procesu reklamacji towarów dla sklepu online eShop.pl:

Zakres reklamacji:

a. eShop.pl przyjmuje reklamacje dotyczące produktów zakupionych na ich platformie.

b. Reklamacje mogą dotyczyć wad produktów, uszkodzeń powstałych w trakcie transportu lub niezgodności z zamówieniem.

Termin zgłaszania reklamacji:

a. Klient ma obowiązek zgłosić reklamację niezwłocznie po stwierdzeniu wady lub niezgodności.

b. Termin na zgłoszenie reklamacji jest określony na stronie internetowej eShop.pl i zazwyczaj wynosi e zależności od danego towaru i producenta od 14 dni do 3 lat.

Proces składania reklamacji:

a. Klient powinien wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na stronie internetowej eShop.pl lub skontaktować się z działem obsługi klienta w celu zgłoszenia reklamacji.

b. W formularzu reklamacyjnym należy podać dane zamówienia, numer faktury, opis problemu oraz załączyć ewentualne dowody, np. zdjęcia wadliwego towaru.

Ocena reklamacji:

a. eShop.pl dokładnie przeanalizuje zgłoszoną reklamację i przeprowadzi ocenę wadliwego produktu.

b. W przypadku konieczności, eShop.pl może skontaktować się z klientem w celu uzyskania dodatkowych informacji lub wyjaśnień.

Możliwe rozstrzygnięcia reklamacji:

a. Po pozytywnej ocenie reklamacji, eShop.pl może zaproponować klientowi wymianę produktu na nowy, naprawę wadliwego towaru lub zwrot pieniędzy.

b. W przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany produktu, klient ma prawo do zwrotu pieniędzy za zakupiony towar.

Termin rozpatrzenia reklamacji:

a. eShop.pl zobowiązuje się do jak najszybszego rozpatrzenia reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie później niż do 30 dni.

b. Terminy rozpatrzenia reklamacji mogą być zależne od rodzaju produktu i specyfiki problemu, jednak eShop.pl dąży do maksymalnego skrócenia czasu oczekiwania.

Komunikacja z klientem:

a. eShop.pl będzie utrzymywać regularny kontakt z klientem w trakcie procesu reklamacji, informując o postępach i wynikach oceny reklamacji.

Przysługujące prawa klienta:

a. Klient ma prawo do skorzystania z przysługujących mu uprawnień związanych z reklamacją, zgodnie z obowiązującym prawem konsumenckim.

b. eShop.pl będzie respektować prawa klienta i starać się zapewnić satysfakcjonujące rozwiązanie reklamacji.

Zapobieganie reklamacjom:

a. eShop.pl będzie podejmować działania mające na celu minimalizację liczby reklamacji, m.in. poprzez staranne zapakowanie i zabezpieczenie towarów przed wysyłką oraz współpracę z renomowanymi dostawcami.

Wszelkie informacje dotyczące procesu reklamacji towarów będą dostępne na stronie internetowej eShop.pl, co pozwoli klientom na łatwe zapoznanie się z zasadami postępowania w przypadku zaistnienia problemów z zakupionym towarem.


W sprawie reklamacji lub wymiany towaru na inny w naszym sklepie, w tym celu prosimy o kontakt e-mailowy pod adresem: reklamacja@eshop.pl

Na zgłoszenia w sprawie reklamacji i wymiany towarów odpowiadamy według kolejności ich otrzymania.

Kontakt z nami jest możliwy także za pośrednictwem chatu dostępnego na naszej stronie lub telefonicznie pod numerem +48 794 036 036